Badminton Danmark og Grundfos har indgået en to-årig samarbejdsaftale, som gør Grundfos til en af Badminton Danmarks største samarbejdspartnere.
Nu ligger det fast, at det danske badmintonforbund og den globale pumpeproducent tager to år sammen.
Partnerskabet inkluderer, at Grundfos får eksponering til VM og Denmark Open presented by VICTOR i form af bander og hospitality, de får sit logo trykt på tøjet af de danske landsholdsspillere og landstrænere, og så vil Grundfos have mulighed for at gøre brug af samarbejdet under arrangementer i Kina og resten af Asien i forbindelse med badmintonturneringer og -mesterskaber.
Hos Grundfos er Group Senior Marketing Director Jimmie Rasmussen, glad for at indgå samarbejdet.
– Grundfos har store markeder på tværs af Asien, og med badmintonsportens gennemslagskraft i Asien giver det god mening for os at samarbejde med Badminton Danmark. Badminton Danmark står ligesom os for kvalitet og professionalisme, som er medvirkende til at tiltrække massiv interesse for vores produkter, og det ser vi frem til at videreudvikle.
I Badminton Danmark er der også glæde over det nye partnerskab.
– Vi er rigtig glade og stolte over, at vi har lavet en samarbejdsaftale med Grundfos. Partnerskabet betyder, at vi får forbedret vores muligheder for at blive ved med at skabe store og gode oplevelser for de danske badmintonfans og være konkurrencedygtige på den globale badmintonscene, siger Kristian Pinderup Langbak, direktør i Badminton Danmark.
Grundfos bliver med det nye partnerskab en af de største partnere i Badminton Danmark.
Samarbejdet begynder nu og løber to år frem.