Badminton Danmarks medlemssystem
Alle klubber, der er medlem af Badminton Danmark, skal minimum en gang i kvartalet registrere sine medlemmer i Badminton Danmarks medlemssystem.
Klik her for at tilgå Badminton Danmarks medlemssystem
På Badminton Danmarks repræsentantskabsmøde den 1. juni 2024 blev det besluttet at oprette et fælles medlemssystem, hvor klubberne kvartalsvist indsender sine medlemsdata på en nem måde uanset, hvilket system de ellers bruger, om det så er Zakobo, Holdsport, Klubmodul, osv. Det er skrevet ind i Reglement for Medlemskab af Badminton Danmark. Med dette system vil Badminton Danmark:
· Styrke markedsføringen af badminton gennem målrettede aktivitetstilbud, der når ud til både nye og eksisterende medlemmer til gavn for klubben.
· Give klubberne adgang til relevante nyheder omkring badminton, både nationalt og lokalt.
· Opbygge en mere levende og opdateret medlemsdatabase, der hjælper Badminton Danmark med at fastholde og tiltrække medlemmer samt identificere trends, der kan understøtte og hjælpe klubber.
Har du som klub spørgsmål til Badminton Danmarks medlemssystem, så tag et kig i vores FAQ nedenfor eller skriv til info@badminton.dk.
FAQ
Hvad koster det?
Det er gratis at benytte Badminton Danmarks medlemssystem
Hvordan logger jeg ind som klub?
Du logger ind med med klubbens klubstamkort og adgangskode. Kender du ikke det, kan du anmode om det via mail til faq@badminton.dk.
Hvor ofte skal jeg registrere klubbens medlemsdata?
Én gang i kvartalet skal du registrere klubbens medlemsdata i Badminton Danmarks medlemssystem.