Mille Food og Badminton Danmark har givet håndslag på at fortsætte det gode samarbejde, der udmønter sig gennem mejerivirksomheden som dansk landsholdssponsor. Partnerskabet løber foreløbig de næste tre år frem. – Afgørende for vores landsholdsaktiviteter, siger Badminton Danmarks direktør Bo Jensen.
Efter at have været fast landsholdspartner gennem tæt på fire har mejerivirksomheden Mille Food besluttet at forpligte sig som sponsor af de danske badmintonlandshold i endnu tre år frem.
Det er en forlængelse af et solidt samarbejde, som Badminton Danmarks direktør Bo Jensen anser som afgørende for de danske landsholdsaktiviteter. Derfor glæder det ham også, at Mille Food er klar på tre år mere på skuldrende af de danske landsholdsspillere.
– Mille Food har været en trofast partner siden 2017, og de har dermed været med os i en periode, hvor der er blevet hevet diverse EM-guldmedaljer hjem, bronze til VM for herrehold og EM-guld til det danske ungdomslandshold. I de kommende år har vi både VM for herre- og damehold på hjemmebane, individuelt VM på hjemmebane og en række store mesterskaber udenlands, hvor vores spillere igen skal repræsentere Danmark. Mille Food og vores øvrige sponsorer er i den forbindelse afgørende, og heldigvis har Mille Food erfaret gennem de seneste år, at samarbejdet giver lige så meget tilbage til dem i forhold til deres værdier, strategier og mål, siger Bo Jensen.
Læs også: Badminton Danmark forlænger med sprød landsholdssponsor
Mille Food er især stor på det kinesiske marked, og det samme kan mildt sagt siges om badmintonsporten, som i Kina og store dele af det øvrige Asien er en af de mest sete sportsgrene, der når ud til mange, mange millioner mennesker.
Kombinationen af eksponeringsmulighederne på det asiatiske marked og bidraget til dansk idræt og en sund livsstil er dermed også den perfekte cocktail for mejerivirksomheden, fortæller Steve Wang, stifter af og bestyrelsesformand i Mille Food.
– En af Mille Foods grundværdier handler om at støtte op om en sund livsstil. Det føler vi i høj grad, at vi bidrager til gennem vores samarbejde med Badminton Danmark og de danske badmintonlandshold, som har et imponerende internationalt niveau og en enorm tiltrækningskraft i blandt andet Kina, hvor vi har vores primære marked, siger Steve Wang og fortsætter:
– Gennem vores partnerskab med Badminton Danmark har vi blandt andet afholdt pressemøde med danske landsholdsspillere ved China Open, holdt kundemøder ved store badmintonbegivenheder og fået og givet unikke oplevelser med badmintonsporten. Det er en stor værdi for os og vores kunder, som vi ser frem til fortsat at kunne tilbyde, samtidig med at vi støtter op om det fantastiske projekt, dansk topbadminton er og gør vores til, at de bedste danske spillere kan fortsætte med at levere fra øverste hylde, siger Steve Wang.
Læs også: Badminton Danmark indgår samarbejde med Bambusa Danmark